OVIP vállalatirányítási rendszerünk teljes megújulása tovább folytatódik, raktárkezelő programunk, számlázónk és bolti modulunk után, mostantól értékesítési programunk is új köntösben pompázik!
Legyen élmény a napi munka, végezzen el könnyedén akár bonyolult folyamatokat is, egy átlátható, modern vállalatirányítási rendszer segítéségével!
Ha szolgáltatóként értékesítési folyamatok tömkelegével dolgozik, akkor OVIP értékesítési programunk aranyat érhet Önnek! Segítségével projektjeit átláthatóan vezetheti, egy kattintással oszthat ki feladatot, vagy készíthet bizonylatot, valamint testre szabható beállításokkal teheti még könnyebbé a vállalat folyamatainak áttekintését, lekérdezését. Sőt, mi több, a projektekhez tartozó minden szükséges információt egy helyen kezelhet!
Kulcs a személyre a szabottság.
Alakítsa ki egyszerűen az értékesítési folyamatok lépcsőit a saját munkafolyamatai alapján. Hozzon létre tetszőleges kategóriákat, azon belül pedig státuszokat, adjon hozzájuk ikonokat, sorrendiséget vagy éppen feladatlistát! Tegye őket egyedivé címkés paraméterekkel, így kívülről is azonnal láthatja egy-egy projekt legfőbb jellemzőjét.
Összetett keresés a gyors eredményekért.
Keressen villámgyorsan, akár több ezer értékesítési folyamata között, változatos szűrőkkel: partnerek, dátumok, értékek, státuszok szerint, vagy csak kezdje el gépelni a gyors keresőbe a keresendő kifejezést, és böngésszen az automatikus találati listában. Szüksége van a lekérdezett találatokra? Exportálja Excelbe egy gombnyomással, készítsen belőle látványos statisztikát, vagy nyomtassa ki azonnal!
A lényeg a részletekben rejlik.
A felvitt értékesítéseket új, még átláthatóbb felületen lehet megtekinteni, ahol elérhetővé válik minden fontos információ a projekthez kapcsolódóan. Az adott értékesítés alapadatai mindig láthatóak, így szem előtt vannak a határidők, felelősök, státuszok és értékek. Külön szekcióban kapnak helyett az értékesítéshez kiosztott feladatok, és azok legfontosabb részletei. A kapcsolt Partner törzsadatai is egy kattintással elérhetővé válnak, így ha szükség van például egy elérhetőségre, már rendelkezésre is áll a keresett információ. Időrendben megjelennek a projekthez mentett megjegyzések, korlátlan számú dokumentum is csatolható, de akár számla is készíthető a pillanatok alatt. Kezelje a projekthez való hozzáféréseket személyenként, így csak azok a munkatársai látják a részleteket, akiknek szükséges!
Jól hangzik ez a fajta folyamatkezelés? Úgy véli megtalálta fejlődése és hatékonysága kulcsát? Menjen biztosra, próbálja ki online vállalatirányítási rendszerünk demóverzióját! Keressen minket elérhetőségeinken, és egy ingyenes tájékoztató keretében bemutatjuk a program további lehetőségeit is, majd tesztfelületet biztosítunk, hogy Ön a saját tapasztalatai alapján dönthessen!
Vissza